Je to průšvih. Možná, že nakonec budeme všichni překvapení a Terminator: Genisys bude mnohem lepší, než momentálně většina z nás čeká, jedno je ale jisté. Jeho reklamní kampaň se zapíše mezi ty nejméně povedené za poslední roky. Když si vezmeme sílu značky a přidáme k tomu návrat Arnolda Schwarzeneggera do kultovní role, je téměř k nevíře, že marketingovému týmu Paramountu a Skydance se nepodařilo Terminator: Genisys fanouškům prodat, ale naopak jim film zprotivit - soudě podle diskusí. Propálili všechny šance, které měli k dobru. Arnold je v celé kampani postaven na stejnou úroveň jako všichni ostatní herci, jeden z hlavních twistů vyzradili napřed v traileru a potom i na plakátu (a je samozřejmě i na character posteru - totiž že John Connor je nové ,,téčko") a aby toho nebylo málo, tak photoshopový mág, který na kampani poslední měsíce pracuje, souběžně dělá pod vlivem psychotropních látek i pro Asylum, jinak si nejde dost dobře vysvětlit to, co pouští do světa (nemluvě o tom, že tohle mu někdo schvaluje - pokud ho tedy k tomu rovnou pod hrozbou ublížení rodině nenutí). Přifouknutá prsa, divně umístěné logo, přepálené barvy a tváře vytuněné k nepřirozenosti…. Au, kdejaký fanart by dopadl lépe. Naděje ale umírá poslední, jako fanoušci série prostě doufáme, že zázraky se dějí.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
V zázraky nevěřím. Jeví se mi to jako Béčkový film z 80 let.
OdpovědětVymazatPresne tak, zajimalo by me jestli to byl umysl tvurcu nebo jejich naprosta neschopnost...
OdpovědětVymazatEmilia na tom plakátu je enormně vytuněná...Dokonce v obličeji se podobá původní Sarah Lindě Hamilton...v reálu ji není vůbec podobná.
OdpovědětVymazatpřijde mi to nebo jedno prso má na tom plakátu nějaký větší a to druhý nemá radši vůbec?
Vymazatnevím, k obličeji jsem se nedostal :)
Vymazat