středa 11. listopadu 2015

Call of Duty: Black Ops III - nejúspěšnější produkt zábavního průmyslu v roce 2015 není film, ale hra

Hry definitivně potvrzují, že jsou větší byznys než filmy. To se ví už dlouho, ale Call of Duty: Black Ops III to potvrzuje v tak velkém stylu, že se o tom nedá mlčet.

550 milionu dolarů za pouhé tři dny utržila společnost Activison za další díl své slavné herní akční série. Je to víc, než za takový čas dokázal utržit jakýkoliv jiný letošní produkt zábavního průmyslu včetně filmů a divadelních her. Hráči navíc hrají tento díl v průměru na hráče déle než předchozí díly, současně je to i nejúspěšnější hra na PS4 měřeno tržbami za první den.

Nejúspěšnější film léta, Jurský svět, utržil za víkend celosvětově 524 milionů, takže mu ještě pořád chybí pár mega k vítězství. Samozřejmě  Call of Duty se z této pozice dost možná nebude radovat dlouho, protože titul mu nakonec vezmou Star Wars: Síla se probouzí. Pokud totiž Jurský svět dokázal dát 524 za víkend, Star Wars by to měly překonat. Kolik tipujete, že Star Wars utrží?

5 komentářů:

  1. Ja nechapem kto za to da £50+ ... som zacal COD Ghosts okolo obeda a vecer o osmej som to mal hotove ... je prevda ze som to hral len na medium alebo hard (nechce sa mi chcipat stale po jednej gulke)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ludia, ktorí hraju hlavne multiplayer, naco im nestaci hru stiahnut ako vy...

      Vymazat

Děkujeme za Váš názor.