čtvrtek 30. června 2016

Krotitelé duchů a nový plakát: První věc, která se v kampani podařila?

Kolem nové verze Ghostbusters je veselo. Kromě plakátu světlo světa spatřil i jedenáctiminutový sestřih vtipných nepovedených scén, ale SONY ho vzápětí stáhlo.

Ghostbusters jsou uši. A SONY je až po uši ve sračkách. Když se před zhruba 48 hodinami dostal ven sestřih nepovedených záběrů z nových Krotitelů duchů (video je už nefunkční), tzv b-roll, všechny to překvapilo. Takovéhle sestřihy se většinou pouští ven až u úspěšných filmů jako bonusy na DVD. Takže se to brzy začalo všude hemžit kritickými hláškami a celé to působilo dojmem, že SONY křičí ,,nefunguje nám trailerová kampaň, tak se prosím zasmějte aspoň u tohoto videa, vidíte, že herci se děsně bavili." Čiré zoufalství. Jak to tak vypadá, dost možná to nebyla kampaň SONY, ale video se dostalo ven přes server JOBLO.COM. I tak má ovšem SONY problém, když se mu ze střižny k zpravodajskému webu dostane 11 minut materiálu. Obzvlášť překvapivé u SONY, kteří už by si na únik materiálu mohli dávat pozor.

Teď se dostal ven i plakát a vypadá to, že tentokrát jde o cílenou akci marketingového oddělení. I tady najdeme přepálené barvičky, ale jinak musím říct, že tohle je první věc, která se mi ke Krotitelům duchů líbí a kdybych měl podobný svěží pocit i z celého filmu, byl bych spokojený.

Předběžné odhady napovídají, že film by měl otvírat někde na 40-50 milionech, což by pro studio mohlo být v pohodě. Rozhodující nejspíš budou tržby ze světa, kde je film stejně populární jako v USA a tak by se mohl zaplatit. Jen aby to nebyl ten nešťastný případ, kdy si u slabého filmu vyloží studio dobrý komerční výsledek špatně a natočí sequel. 





7 komentářů:

  1. Stejně na mně všechny působí děsně nesympaticky... a snažit se udělat z Thora nerda: respekt

    OdpovědětVymazat
  2. Nesuďte dne před večerem!! Proboha, co to je za módu odsuzovat před premiérou. Mě se nelíbí, když lidi dávají na názory druhých.. viz CSFD.. lidi se podivaji na hodnoceni a podle toho se rozhodnou jestli se podivat nebo ne.. nesmysl. Utvorte si svuj nazor, ale az po shlednuti snimku! Kolikrat ma film hodnoceni pod 50 ale me se libi. A naopak. Stejny problem zlikvidoval Warcraft. Jinak vynikajicí film ale protoze par hnupu prohlasilo ze je to spatny tak tomu uskodili takovym zpusobem ze v americe na to nikdo nesel! Protoze amici jsou v tomhle nejvetsi dementi. Konzumni trh ktery se ridi jen reklamama a recenzema.. je mi z toho zle :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen nejvetsi idiot neprijme cizi nazor a stuj co stuj si stoji za svym viz Hrad. Nekteri jsou tak hloupi ze se tim jeste chlubi. Inteligentni clovek prijme i cizi nazory. Proto je USA tak daleko zatimco zakomplexovani cesi se nikam nehnou...

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Honzo, myslím že to hrotíte. Nebudu se přece dívat na všechny filmy jen proto, abych si na ně mohl udělat vlastní názor. Samozřejmě není úplně fér něco odsoudit předem, ale těžko lidem zabránit, aby si dělali dopředu názor - ostatně od toho jsou trailery, abyste si dopředu udělali pozitivní názor a stejně tak je legitimní udělat si na základě zmatlané kampaně názor negativní. To nevylučuje, že se ten názor pak změní. Druhá věc jsou receze, csfd atd - tam je to jeden z indikátorů (např. když hledám dobrý korejský akční film nebo thriller, tak prostě jedu např. podle hodnocení, pak podle obsahu a režiséra a herců). U recenzí je to myslím hlavně o tom, najít si recenzenta, o němž člověk ví, že má podobné názory a může se pak jeho názory řídit.

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych k tomu řekl. Když 2 dělají totéž není to totéž. Viz. Třeba fr. Návštěvníci. A pak návštěvníci v Americe. Podle mne to dopadne takhle nějak. Stejně logo, stejná písem stejný ale přepsány scénář posunty o 20 let novější technologie triků, které ve své době byli něco nového v dnešní CDG době. To celé bude vypadat jako parodie. Toť vše dříve by ten film vyšel rovnou na DVD. Což dnes je utopie. Je to škoda měli točit ghostbusters 3 třeba se synem Oskarem apod.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za Váš názor.