Thor: Ragnarok vtrhl na internet v pondělí jako velká voda a na diváky zjevně udělal dojem.
Přestože Thor není nejsilnější značkou MCU, v pondělí udělal první krok ke změně. Trailer k Thor: Ragnarok, ve kterém diváci našli hromadu barev a nadsázky, se výrazně odlišuje od všeho, co jsme zatím v Thorovi viděli a navíc má Hulka. Se zeleným brachem v zádech si tak Thor doběhl v trailerové aréně pro impozantních 136 milionů shlédnutí za prvních 24 hodin, na kterých jste se podíleli i vy.
Thor tak překonal nedávné Disney rekordmany jako Kráska a zvíře (127,6 mil.) a Star Wars: Síla se probouzí (112 mil.) a také nejúspěšnější dosavadní trailer Marvelu k Občanské válce (94 mil.) Stal se tak nejúspěšnější trailerem na film z dílny studia Disney. Marvel si tudíž může oddechnout. Reakce na upoutávku byly nakonec převážně pozitivní a to znamená, že Thorův posun diváci jsou připravení přijmout a mohli by na podzim do kin dorazit ve větší míře než dřív. První díl utržil v roce 2011 449 milionů dolarů a mizerný Temný svět 644 mil. Trojka by měla správně doběhnout minimálně Doctora Strange, který má na kontě 677 milionů, a spíš Strážce Galaxie s jejich 773 miliony.
Na pozici nejúspěšnějšího Disney traileru se však Thor: Ragnarok nejspíš dlouho neudrží. Už v pátek očekáváme nástup prvního traileru ke Star Wars: The Last Jedi. Ani ten to nebude mít snadné, protože musí pokořit čerstvého držitele titulu pro nejúspěšnější trailer vůbec - Kingovo TO, které nedávno mocně dalo 197 milionů. Padne hranice 200 milionů?
Žádné komentáře:
Okomentovat
Děkujeme za Váš názor.