Ještě nikdy neměl Dwayne Johnson tak našlapaný filmový rok. I loni sice přinesl dva akční filmy, ale oba byly novým materiálem. Letos je to přesně naopak. Johnson se vrací k osvědčeným značkám, které mu přinesly úspěch a když všechno dobře půjde, mohou si tyhle dva filmy dojít celosvětově pro nějaké dvě miliardy dolarů.
Hobbs a Shaw by se k té první měli dobrat díky zvuku značky Rychle a zběsile, která miliardové tržby v poslední době bez problémů zvládá. A předcházejcí díl Jumanji byl s 962 miliony před dvěma lety překvapivým vánočním hitem. Třetí Jumanji (resp. druhý s Johnsonem, záleží na tom, jak to chcete počítat) by měl tedy teoreticky miliardu urvat. V traileru pro to čtyřčlenná sestava dělá maximum a místy to dokonce vypadá ještě lépe než minule. Navíc se ukazuje, že celý koncept nabízí spoustu prostoru a tak je možné, že s touhle sérii se ani letos v zimě neuvidíme naposledy.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Děkujeme za Váš názor.